Aanmelden jeugd

Inschrijven training Jeugd (jaarrooster)

Voor alle jeugdleden die bij Heinerman Tennis trainen gaan we deze zomer over naar een jaarrooster 2023-24. De inschrijving hiervoor is nu geopend, dus schrijf je snel in via onderstaande link!

Het nieuwe trainingsjaar gaat lopen vanaf 21 augustus 2023 (1e schoolweek basisschool na de zomervakantie) t/m 12 juli 2024 (de laatste schoolweek basisschool vóór de zomervakantie 2024), waarbij er in die periode totaal 36 lessen worden gegeven (voorheen verdeeld over 19 winterlessen en 17 zomerlessen, dus nog steeds hetzelfde aantal lessen per jaar).

MEER INFORMATIE & INSCHRIJVEN VIA HEINERMAN TENNIS

Op deze pagina lees je ook wat meer informatie over het nieuwe jaarrooster 2023-24.
Hoe meer beschikbaarheid je opgeeft hoe beter we je kunnen indelen!

Inschrijven is mogelijk tot zondag 2 juli, daarna gaan de trainers het nieuwe plaatje rond maken voor de lessen vanaf 21 augustus.
Via je eigen club ontvang je dan uiterlijk 2 weken voordat de lessen starten op welke dag jouw training in het nieuwe rooster zal starten!

Heb je vragen?

Neem dan contact op met maxime@heinermantennis.nl

Meer informatie over lidmaatschap en de kosten is te vinden op de website van TC Hoogland.