Clubladder

New Paragraph

Elke 2 weken tegen iemand anders spelen? Geef je dan op voor de Clubladder. Lees hier hoe het werkt.

Ken jij de clubladder al? Dit is een leuke manier om regelmatig een wedstrijdje op jouw niveau te spelen en op die manier snel veel mensen te leren kennen.

Of je nu een ervaren speler bent of net begint: bij Tennisclub Hoogland speel je snel leuke single wedstrijden op jouw niveau.

Hoe werkt het?
Alle spelregels en aanmelden vind je
hier bij de clubladder via Sportconnexxions. Of je kunt de app downloaden.

GOOGLE PLAY
APP STORE

Meld je aan en kies je niveau. Je krijgt je eerste wedstrijdmail binnen 2 weken.

Je kiest samen met je tegenstander een tijd.  Je speelt de wedstrijd en registreert de score.

Wat zijn de spelregels?
Je speelt ‘best of 3' sets met een tiebreak bij 6-6. Als je eerder van de baan af moet, wint degene die op dat moment voor staat in sets (of games indien gelijk in sets). Je wisselt van positie op de ladder als je wint van iemand die hoger gerangschikt is

Op dit moment zijn er 23 mensen die binnen TCH actief ladderen dus genoeg wedstrijden te spelen!

Ga jij de ladder beklimmen? Download de Clubladder App en schrijf je nu in!