35+ Toernooi

Over enige tijd (medio april 2024) kun je je weer inschrijven voor het Scheerder 35+ Open dubbel tennistoernooi 2024 bij Tennis Club Hoogland (TCH) dat dit jaar plaatsvindt van zondag 9 juni 2024 t/m zaterdag 15 juni 2024.

Dit jaar wordt het 35+ toernooi bij TC Hoogland voor de 35e keer georganiseerd!

LET OP!!!

• Categorie 50+: Naast de categorie 35+ is het ook mogelijk in te schrijven in de leeftijdscategorie 50+ (cat. 7).
  • Categorie 9: De categorie 9 hebben wij onlangs ook toegevoegd voor de 35+ categorie om ook beginnende tennisspelers de kans te geven deel te nemen aan dit leuke toernooi.
  • Verhinderingen: Speel je met 1 onderdeel mee dan kan je maximaal 2 verhinderingen voor de hele week opgeven. Speel je met 2 onderdelen mee dan moet je minimaal 3 dagdelen van 6 uur beschikbaar zijn. De finaledag dien je sowieso vrij te houden.
  • Er is dit jaar geen voorweekend. Je schrijft je dus meteen in voor het hoofdschema dat start vanaf zondag 9 juni 2024.

Het thema van dit jaar is: “DISCO”.

Finaledag dit jaar op zaterdag 15 juni 2024!!
De finales worden dit jaar gespeeld op zaterdag 15 juni! Daarna sluiten we het toernooi feestelijk af met de prijsuitreiking, eten van De Faam, loterij en livemuziek.

SCHRIJF JE HIER IN t/m 29 mei

Tijdens het toernooi zijn alle 7 banen bezet.

Hopelijk zien wij elkaar aan de wedstrijdtafel in Hoogland.

Sportieve groeten,

35plustoernooi@tennisclubhoogland.nl

Commissieleden:
Ed van 't Klooster (voorzitter)
Jolien Hengst-Sjoerds
Lisanne Schrijver