Nieuwjaarsborrel

Op zondag 7 januari 2024 luiden we vanaf 16.00 uur gezamenlijk het nieuwe jaar met elkaar in. Kom je ook?

Het afgelopen jaar is er veel gebeurd bij Tennisclub Hoogland. Het verenigingsjaar loopt nu bijvoorbeeld gelijk aan het kalenderjaar. Best wennen.

Nieuw Managementsysteem
Besloten is verder om over te stappen naar een heel nieuw managementsysteem voor de club. Dat heeft gevolgen voor alle functies van de club. Denk aan de ledenadministratie, de bardienstplanning, de website, het afhangen, de administratie enzovoort. Het heeft van de vrijwilligers bij onze club een flinke inzet gevraagd. Vanaf januari 2024 wordt met dit systeem, KNLTB Club, gewerkt. We vertrouwen erop dat dit zowel voor de vrijwilligers bij het verrichten van hun taken als voor de leden positief uitpakt.

KNLTB Masters
Door de technische commissie is met een enthousiaste groep leden in heel korte tijd het KNLTB Masters georganiseerd. Deze vraag kregen we van de KNLTB, we hebben daar ja op gezegd en het was een groot succes. TCH is hiermee positief op de kaart gezet. We hopen ook in 2024 weer de Masters te kunnen organiseren.

Jubileum
TC Hoogland bestaat in 2024 50 jaar. Op 3 april 1974 is de vereniging opgericht en op 22 juni werden de banen in gebruik genomen. Dit jubileum gaan we natuurlijk vieren. De uitnodiging volgt.

Kortom: redenen genoeg om samen met jullie het glas te heffen op een sportief en gezond nieuw tennisjaar.

We nodigen jullie uit voor de nieuwjaarsborrel op zondag 7 januari vanaf 16 uur.

Tot dan!