Ouder-kind toernooi

Op zondag 27 maart, tussen 12.45 en 16.00 uur, organiseert TCH weer het ouder-kind toernooi.

Op deze dag worden laagdrempelige tennispartijtjes gespeeld en leuke activiteiten georganiseerd waarbij plezier voorop staat.
Iedereen is van harte welkom, dus nodig je ouders, familieleden, buren en vrienden uit om mee te doen.

Ook wordt er op 27 maart de Open dag bij TCH georganiseerd.

Op deze dag spelen we gezellige tennispartijtjes, zijn er leuke activiteiten en zorgen wij voor lekkere hapjes en drankjes.
En er zijn prijsjes te winnen!

Kom jij mee spelen met het Ouder-Kind Toernooi, samen met één ouder, familielid of gezellige kennis!
Graag inschrijven voor 14 maart via:

De kosten zijn € 10,= per koppel. Graag gepast en contant betalen bij aanmelding zondag 27 maart.
Wij zorgen voor iets lekkers bij de koffie, hapjes en drankjes.
Natuurlijk zullen wij ons 27 maart wel moeten houden aan de op dat moment geldende corona maatregelen.

Wij hopen je te zien op 27 maart.
Kom op tijd, zodat we om 13:00 uur kunnen beginnen met de tennispartijtjes.

Zijn er vragen, stuur dan een mail aan
tcjeugd@tennisclubhoogland.nl.