Soorten trainingen

Tennisschool Heinerman Tennis verzorgt namens Tennis Club Hoogland tennislessen/-trainingen en diverse andere tennisactiviteiten voor de leden van TC Hoogland.

Groepsles voor senioren

Alle seniorleden van TC Hoogland kunnen zich voor training opgeven. De lessen voor de senioren (+18 jr.) worden aangeboden in seizoenen (zomer- en winterseizoen). Opgeven kan via
Heinerman Tennis (kies Training Senioren) waarbij eventuele voorkeuren qua tijd en dagen kunnen worden doorgegeven. De trainers maken dan per seizoen een nieuwe indeling van de groepjes.

Privéles

Indien je graag privéles wil volgen, dan kun je dit bij je inschrijving aangeven in het inschrijfformulier via
Heinerman Tennis (kies Training Senioren). Dit is alleen overdag mogelijk, niet in de avonduren.

Groepsles voor de jeugd

Elk jeugdlid heeft recht op tennisles, tenminste 1 keer per week. De lessen worden gegeven in een jaarrooster, wat gelijk loopt met een schooljaar (vanaf einde zomervakantie (augustus) tot aan de zomervakantie van het jaar erop (juli)).
In een jaar worden 36 lessen gegeven.

Opgeven van beschikbaarheid kan via Heinerman Tennis (kies Training Jeugd) waarbij je je voorkeuren qua tijd, dag en met wie je graag les wilt hebben kan doorgegeven. Het is ook mogelijk om 2x per week les te nemen; geef dit dan aan bij het opgeven van je beschikbaarheid. Ook is het mogelijk om halverwege het jaar van 1 naar 2x per week te gaan (of andersom). Neem daarvoor contact op met de tennisschool via info@heinermantennis.nl.

Selectietraining voor jeugdleden

Voor de selectietraining wordt een eigen bijdrage per jaar vastgesteld. Voor de selectietrainingen worden de (jeugd)leden uitgenodigd door het bestuur.

Voor vragen over de selectie kun je je wenden tot de Technische Commissie:

tc@tennisclubhoogland.nl

Info selectietraining