TCH Tennis Meet Up

TCH Meetup

New Paragraph

Vier keer per jaar organiseert de commissie Werving & Behoud een "Meetup" voor mensen die nog maar kort lid zijn, of die overwegen lid te worden van Tennis Club Hoogland. Maar ook andere leden die hun tennisnetwerk willen uitbreiden, zijn van harte welkom. Je speelt een paar partijtjes in wisselende samenstelling. En natuurlijk wordt er door TCH gezorgd voor wat lekkers bij de borrel na afloop.

De Meetup lijkt qua tennis op de wekelijkse racketavond, omdat je in beide gevallen in je eentje kunt komen en een paar keer speelt met verschillende mensen. Bij de racketavond (elke maandag) ligt het accent op het samen tennissen. Bij de Meetup staat - naast het tennis - vooral ook kennismaking met de club en het leggen van nieuwe contacten centraal. Voor de Meetup kun jij je individueel aanmelden, ideaal dus wanneer je andere leden op de club wilt leren kennen. Je kunt ook al je vragen stellen over tennis en over de club.

DATA:
31 maart
23 juni
15 september
8 november

De ontvangst op de zondagen is vanaf 14.00 uur, voor kennismaking en een drankje van het huis. Je tennist tussen ongeveer 14.30 en 16.00 uur. De ontvangst op vrijdag 8 november is vanaf 19.00 uur, je tennist tussen ongeveer 19.30 en 21.00 uur. Het tennisschema wordt ter plekke gemaakt, mede afhankelijk van het aantal deelnemers en de wensen die iedereen heeft. Zo zal de een wellicht wat korter willen spelen dan de ander, ook hier houden we rekening mee. Na afloop is er de borrel (voor eigen rekening) met borrelgarnituur (aangeboden door TCH). Hier kun je gezellig napraten, verder met elkaar kennismaken, vragen stellen en... wellicht zelfs een vervolgafspraak maken met een nieuwe tennisvriend(in).

Aanmelden
Als je belangstelling hebt voor de Meetup, kun je je aanmelden bij voorkeur via WhatsApp 06–51263687, of via e-mail
wervingenbehoud@tennisclubhoogland.nl.
Noem daarbij de datum van de beoogde Meetup. Ook met vragen, wensen of ideeën ben je van harte welkom. Met deze Meetup-activiteit hopen wij dat iedereen zich nog meer thuis voelt op onze mooie vereniging.

De commissie Werving & Behoud
Thijs Brouwer, commissievoorzitter